Surfskeittauksen vaikutus surffaukseen

Surfskatella voi harjoitella surffausta flätillä, kaarissa, bänkeissa ja loivissa alamäissäkin. Harjoittelu tapahtuu soveltuvalla surfskatella joita on erilaisia erityyppiseen harjoitteluun. Offshoressa tiedämme minkälainen surfskate sopii sinulle ja tavoitteittesi saavuttamiseksi. Soveltuva surfskate on sellainen, jossa on kunnollinen kicktail ja oikean kokoinen nose ja concave etujalalle sekä oikeantyyppinen surffitrukkisysteemi. Surfskatella pitää saada samanlainen asento kuin mitä pidät surffilaudassa. Surffin simuloiminen tapahtuu samalla tekniikalla kuin oikean lainelaudan käsittely vedessä.

Harjoittelua voi tehostaa ajelemalla surffiskatella vaneriaaltoamme ja surffibänkkiämme, kummatkin ovat Offshoressa. Tämän lisäksi voimme tehdä asfalttiflätille cutback keilaradan tai käydä harjoittelemassa pumptrackillä. Pädläystä ja popuppia pystyy harjoittelemaan siihen vartavasten rakennetulla simulaattorilla. Kesäksi 2021 meille on tulossa uusi juttu harjoitteluun ja siitä ihan kohta lisää. (Edit saapunut 04/2021 video tästä)

Edellä olevalla videolla näet kuinka surffiskede on vaikuttanut omaan surffaukseen erityisesti käsien ja yläkropan oikeanlaisen asennon ja käytön myötä. Suomisurffauksessa tekniikka ja tyyli korostuu, koska aallot ovat pieniä ja voimattomia. Jo pelkästään 10minuutin aktiivinen surffiskeittaus vastaa noin 40 aaltoa majakalla. Tämän lisäksi pystyt kohdentamaan ja keskittymään harjoitteeseen aivan eritavalla kuin vedessä.

Advertisement
Kategoria(t): Surfskate Avainsana(t): , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s