Backside slash

Backside slash on helpompi kuin fronttislash. Backsidelle ei oikeastaan tarvitse kuin ajoittaa painonsiirto käännöksessä ja pysäyttää kropan myötäkierto käsien liikeradalla. Surfskatella harjoite on hyvä tehdä loivaan alamäkeen sillä silloin se simuloi hyvin jatkuvaa aaltoa. Slashäilemällä alamäkeen pystyt säätelemään vauhtia ja opit nopeasti tekniikan. Lainelaudalla backside slash on helpompi tri eväsetillä kuin quadilla. Edellä kuvassa Thiago Serafim, Kuvan otti Petteri Ehoniemi.

Edellä oleva video opastaa lainelaudalla tehtävään slashiin eli juuri siihen mihin surfskeittaus on alunperinkin kohdennettu. Slashin jälkeen lainelaudalla on vaikea saada uudestaan vauhtia. Siihen on oma vanhempi tutoriaali ”ylläpidä energiaa”. Tutorialiin pääsee klikkaamalla tästä. Pumptrack on paras energian ylläpitämisen harjoittamiseen. Frontside slash tutorialiin klikkaamalla tästä.

Kategoria(t): Surf Avainsana(t): , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s